درباره تزریق ژل پشت دست بیشتر بدانیم

تزریق ژل به دست

درباره تزریق ژل پشت دست بیشتر بدانیم

در سالهای اخیر به علت پیشرفت هایی که در پزشکی صورت گرفته است میتوان بسیاری از نواقص زیبایی را در کمترین زمان ممکن با استفاده از روش هایی که وجود دارد از بین برد. در میان روش هایی که برای رفع نواقص مختلف زیبایی وجود دارد تزریق ژل از بهترین و کم عارضه ترین روش هاست به همین دلیل در سالهای اخیر محبوبیت زیادی در بین بیماران پیدا کرده است. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته ایم به تزریق ژل پشت دست که نتایج مطلوبی بده دنبال خواهد داشت، بپردازیم.

تزریق ژل پشت دست

تزریق ژل پشت دست برای چه افرادی مناسب است؟

به دلیل اینکه تزریق ژل پشت دست عوارض کمی به دنبال دارد بسیاری از افراد میتوانند برای افزایش زیبایی دست های خود از این روش استفاده کنند. این روش برای افرادی که به علت افزایش سن دچار چروک های مختلف در قسمت دست خود شده اند و قصد دارند از روش های غیر جراحی برای افزایش زیبایی دست ها استفاده کنند بسیار مناسب خواهد بود.

علاوه بر این لک های پوستی که به دلایل مختلف به وجود آمده را هم میتوان به راحتی از بین رد. ضمن اینکه با استفاده از روش های تزریق ژل میتوان در برخی موارد به رفع نواقصی که بر اثر تصادف و یا سایر آسیب های فیزیکی به دست های بیمار وارد شده، پرداخت. البته برای اینکار باید تا برطرف شدن زخم ها صبر کرد.

تزریق ژل پشت دست چگونه انجام میشود؟

برای تزریق ژل پشت دست ابتدا از بی حسی موضعی استفاده میشود تا بیمار احساس درد نکند. بعد از این ماده ی اسید هیالورونیک به قسمت هایی از دست که دچار چروکیدگی و آسیب های مختلف شده تزریق خواهد شد و بیمار میتوانند بعد از چند ساعت به فعالیت های عادی خود بپردازند.

بعد از تزریق ژل معمولا شاهد کبودی و تورم جزئی خواهیم بود که به علت واکنش های طبیعی بدن رخ میدهد اما خوشبختانه مشکلاتی که به وجود می آید بعد از چند روز به صورت خود به خود برطرف خواهد شد.

دوام ژل های تزریق شده چقدر است؟

تزریق ژل پشت دست باعث میشود تا بیماران حداقل به مدت ۶ ماه شاهد ماندگاری نتایجی که به وجود می آید باشند. اما این موضوع تا حدی هم به شرایط بیمار بستگی دارد به طوری که ممکن است در برخی موارد ژل های تزریق شده تا یکسال یا حتی بیشتر باقی بماند که معمولا در اکثر بیماران بعد از یکسال اثر تزریق ژل از بین خواهد رفت.

منبع: کلینیک تخصصی جراحی زیبایی نگین ایران نوین