ریزش مو فرق سر

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

ریزش موی فرق سر از مشکلات رایجی است که درصد زیادی از مراجعین به کلینیک ها به آن مبتلا شده اند. این نوع ریزش مو میتواند علل مختلفی داشته باشد اما در اکثر موارد افرادی که به این ریزش مو مبتلا شده اند ریزش موهایشان ارثی است. با توجه به این که درمان های قطعی زیادی برای ریزش موی ارثی وجود ندارد این افراد مجبور خواهند بود از کاشت مو استفاده کنند. البته روش های دیگری هم وجود دارد که ممکن است برای برخی از بیماران مناسب باشد به همین دلیل باید برای اطلاع از این روش ها به متخصصان زیبایی مراجعه کنید. بهتر است بدانید امروزه انواع ریزش مو را میتوان به راحتی درمان کرد فقط باید برای درمان آن اهمیت قائل شوید و به توصیه هایی که متخصصان انجام میدهند عمل کنید. در این مطلب به درمان ریزش موی فرق سر خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

ریزش موی فرق سر

علت ریزش موی فرق سر

همانطور که گفتیم در اکثر موارد علت ریزش موی فرق سر میتواند مشکلات ژنتیکی باشد اما در برخی موارد هم ممکن است بیماری های قارچی و یا باکتریایی باعث ریزش موی فرق سر شده باشد که باید برای بررسی آن حتما به یک پزشک با تجربه مراجعه کنید. علاوه بر این بهتر است بدانید ریزش موی فرق سر که به صورت سکه ای هم باشد ممکن است به علت بیماری خود ایمنی به وجود آمده است که در این موارد درمان ریزش مو کمی سخت میشود اما میتوانبا استفاده از روش هایی که وجود دارد به درمان موقت این نوع ریزش مو پرداخت.

درمان ریزش موی فرق سر

درمان ریزش موی فرق سر به علت ریزش مو و علاوه بر این انتظاراتی که بیمار از روش های درمانی دارد بستگی خواهد داشت. در صورتی که ریزش مو به علت مشکلات ژنتیکی باشد باید از روش کاشت مو استفاده کرد تا به نتایج دائمی رسید. البته میتوانید برای رفع موقت ریزش مو از داروهایی مانند ماینوکسیدیل و یا فیناستراید استفاده کنید اما در حال حاضر کاشت مو بهترین روشی است که وجود دارد. در صورتی هم که دچار بیماری های قارچی و یا خودایمنی شده باشید از روش  های دیگری برای درمان ریزش مو استفاده خواهد شد.

درمان ریزش موی فرق سر با روش ترمیم مو

برای درمان ریزش موی فرق سر میتوان از روش ترمیم مو استفاده کرد. این روش تنها روشی است که میتوان برای همه ی افراد از آن استفاده کرد و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد یعنی علت ریزش موهایتان هر چه که باشد بازهم از این روش منع نمیشوید. البته باید توجه داشته باشید که این روش دائمی نیست و کاملا موقت است اما میتواند تا مدت ها ظاهر مناسبی را برایتان به وجود آید.