درمان ریزش مو سکه ای ریش

ریزش سکه ای ریش

درمان ریزش مو سکه ای ریش

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

ریزش مو سکه ای ریش دلایل مختلفی میتواند داشته باشد به همین دلیل همیشه نمیتوان با استفاده از روش های درمانی خاص به رفع آن پرداخت. به دلیل اینکه موهای صورت در زیبایی آقایان نقش قابل توجهی دارد بسیاری از افراد بعد از مواجه شدن با این مشکل دچار آسیب های روحی مختلف میشوند به همین دلیل باید در اولین فرصت ممکن به درمان آن پرداخت. مراجعه به متخصصان زیبایی باعث میشود تا دلیل ریزش سکه ای موهای صورت در کمترین زمان ممکن تشخیص داده شود و بتوانید به رفع آن بپردازید.

ریزش مو سکه ای ریش

علت ریزش مو سکه ای ریش چیست؟

همانطور که به آن اشاره کردیم ریزش مو سکه ای ریش میتواند دلایل مختلفی داشته باشد به همین دلیل نمیتوان به راحتی به علت آن پی برد. برای تشخیص علت این نوع ریزش مو بهترین کاری که میتوان انجام داد این است که به متخصصان زیبایی مراجعه کنید تا با بررسی وضعیت موها و انجام آزمایشات مختلف علت دقیق ریزش سکه ای ریش مشخص شود و بتوانید از روش درمانی مناسب استفاده کنید.

ریزش موی سکه ای ریش ممکن است به علت بیماری آلوپسی به وجود آمده باشد اما علاوه بر این استرس شدید و ژنتیک فرد هم در این مشکل دخیل خواهد بود. در صورتی که موهای صورت بعد از بلوغ به صورت ناحیه ای رشد نکرده باشد احتمالا به علت مشکلات ژنتیکی خواهد بود.

درمان ریزش مو سکه ای ریش چگونه است؟

در صورتی که ریزش مو سکه ای ریش به علت بیماری آلوپسی به وجود آمده باشد میتوان برای رفع آن از داروهای مختلف مانند کورتون استفاده نمود. افرادی که از این دارو استفاده میکنند در برخی موارد به نتیجه خواهند رسید. اما در صورتی که موهای صورت بیمار به صورت ارثی رشد نکرده باشد باید از روش های کاشت مو استفاده نمود.

استفاده از روش های کاشت مو در صورت باعث میشود تا موهای صورت بیمار در مدت زمانی کوتاه به خوبی رشد کند و شاهد ظاهری بسیار طبیعی و زیبا باشیم. با توجه به اینکه در حال حاضر روش های زیادی برای کاشت ریش و سبیل به وجود آمده میتوان این کار را بدون هیچگونه مشکل انجام داد.

برای پیشگیری از ریزش مو سکه ای ریش باید چه کرد؟

متاسفانه در صورتی که ریزش مو سکه ای ریش به علت بیماری آلوپسی و یا نواقص ژنتیکی به وجود آمده باشد نمیتوان به راحتی از بروز آن جلوگیری به عمل آورد اما به طور کلی برای اینکه کمتر شاهد ریزش موهای صورت باشید بهتر است به رژیم غذایی خود بیشتر از گذشته اهمیت دهید و حواستان به سلامت روحی و روانی خود باشد.