سن لیزر مو های زائد در دختران و پسران

سن لیزر مو های زائد در دختران و پسران

شاید تصور کنید لیزر موهای زائد فقط در بزرگسالان انجام میشود و نمیتوان در سنین دیگر از آن استفاده کرد.اما بهتر است بدانید که این طرز تفکر کاملا غلط است و سن لیزر مو های زائد به بزرگسالی ختم نمیشود.

وجود موهای زائد در هر سنی میتواند باعث شود تا فرد روحیه ی خود را از دست دهد و دچار کاهش اعتماد به نفس شود به همین دلیل باید تا جای ممکن به برطرف کردن این موها پرداخت.از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی دارد که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند اما به طور کل روشی از محبوبیت بیشتر برخوردار است که به صورت دائمی موهای زائد را از بین ببرد و فرد مجبور نباشد هر چند روز یک بار وقت خود را به این کار اختصاص دهد.

حداقل سن لیزر مو های زائد

برای لیز موهای زائد نمیتوان سن خاصی را مشخص کرد چون در صورتی که لیزر موهای زائد توسط متخصصان انجام بپذیرد محدودیت سنی خاصی نخواهد بود و حتی افراد زیر ۱۸ سال هم میتوانند به رفع موهای زائد از طریق این روش بپردازند.البته توصیه میشود تا سن ۱۸ سالگی از لیزر موهای زائد پرهیز کرد تا امکان رشد موهای جدید به حداقل برسد.

تعیین سن لیزر مو های زائد بعد از ۱۸ سالگی به این دلیل است که بعضی از افراد به دلیل اختلالات هورمونی ممکن است تا سنین خاصی شاهد افزایش موهای زائد باشند به همین دلیل مجبور شوند مجددا از برای رفع موهای جدید از لیزر استفاده کنند به همین علت پیشنهاد میشود حداقل تا سنین ۱۷ تا ۱۸ سالگی صبر کرد.

خطر لیزر موهای زائد

علاوهبر تصور غلطی که در مورد سن لیزر مو های زائد وجود باور دیگری نیز وجود دارد که بسیاری از افراد فکر میکنند لیزر موهای زائد خطرات جبران ناپذیری دارد و باعث سرطان میشود.بهتر است بدانید لیزر موهای زائد با استفاده از انرژی غیر یونیزان انجام میپذیرد و به همین دلیل باعث هیچ نوع جهشی در سطح پوست نمیشود بنابراین هر گونه ادعا در مورد سرطان زا بودن لیزر موهای زائد به شدت رد میشود و پایه و اساس علمی ندارد.

افراد مجاز برای لیزر موهای زائد

برای این کار نه تنها سن لیزر مو های زائد مانعی بر انجام این کار نمیشود بلکه مانع خاصی نیز برای اکثر افراد ندارد و در صورتی که فرد دچار بیماری پوستی نباشد به راحتی میتواند از این روش برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند.البته قبل از هر چیز باید با متخصص مورد نظر مشورت شود تا از هرگونه منع اطلاع یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس کلینیک

شهرک غرب ، خیابان بلوار دریا ، جنب مجتمع آموزشی علمی امام صادق ، ابتدای خیابان موج ، کوچه عسگری ، پلاک ۲ ، کلینیک تخصصی نگین ایران نوین

ایمیل کلینیک

Info@s-irannovinclinic.com

اطلاعات تماس
آدرس کلینیک

شهرک غرب ، خیابان بلوار دریا ، جنب مجتمع آموزشی علمی امام صادق ، ابتدای خیابان موج ، کوچه عسگری ، پلاک ۲ ، کلینیک تخصصی نگین ایران نوین

ایمیل کلینیک

Info@s-irannovinclinic.com